Warisan Yang Berniat Jahat Viralkan Gambar Rumah Musa

Baiklah kita anggap saja yang mengambil gambar kediaman atau agam Tan Sri Musa Aman menggunakan dron itu ialah individu-individu yang tiada kaitannya dengan kepartian atau remaja belia yang sedang melayan hobinya.

Tapi kena ingat satu perkara yang menyalahgunakan dan menyebarkan gambar serta mencatatkan nama dan nombor pendaftaran kereta hingga berlaku laporan Polis ialah jentera Warisan yang menyamar sebagai Pasola sebagai akaun Facebook. Ini jelas bertujuan jahat dan sehingga hari ini dia tidak menafikan perbuatannya itu. Malah semacam berbangga kerana dia tahu gambar itu dia curi dari simpanan orang lain tapi itu tidak dapat menyelamatkan dirinya daripada dakwaan atau saman.

Laporan Polis Terhadap Individu Yang Sebar Gambar Rumah Musa Aman

Itu yang admin katakan sebelum ini dengan memviralkan gambar kediaman seseorang iya telah membuka jalan kepada penjenayah untuk melakukan kegiatan mereka.

Untuk makluman Pasola atau Sarizuan Siasih adalah calon AJK Wira Warisan Bahagian Papar. Jelas individu ini rasmi jentera parti Warisan.

Sebab itu jugalah masyarakat mendesak agar pihak Polis membuat siasatan yang lebih lanjut. Supaya mereka tahu siapa sebenarnya yang berniat jahat. Ini yang sebenarnya dituntut oleh masyarakat Sabah sebab mereka yakin yang menyebarkan gambar dan catatan itu ialah jentera atau besi buruk Parti Warisan.

Masih ingat perbicaraan Papagomo dengan Anwar berhubung satu video. Papagomo didapati bersalah oleh Mahkamah kerana menyebarkan Video berkenaan. Walhal video itu di rakam oleh orang lain.

2 comments

  1. Kamu ni, tak habis-habis mainkan emosi orang. Siar berita pelesu konon 3,000 orang keluar WARISAN!
    Kamu cuma dapat sikit habuan utk beri makan anak bini kamu. Pemimpin yg kamu sokong, bila dapat kuasa, buat duit juta-juta. 10 keturunan anak cucunya makan, masih tak habia. Sampai bilakah kamu nak jadi batu api ni…..?????

    Like

    1. Hahaha. Apa kau meroyan ni. Dimana terletak fitnah tu. Sudah jelas dan terang itu kerja jentera Warisan. Kau nak nafikan apa lagi. Tanya pada dirimu dan jentera Warisan tu apa mereka sedang berada diatas jalan yang baik atau apa dia. Hahaha. Pandai lah kau ni. Dia yang memfitnah kita pula yang dikata. Mangkuk

      Like

Tinggalkan komen

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.