Ada Yang Kata Mengkritik Maling Najib Bererti Dengki, Betulkah? (Video Kaw Kaw)

Penyokong tegar UMNO sengaja mendakwa pihak yang mengkritik atau “memuji” Najib Razak kerana mencuri wang rakyat dalam skandal yang Si 1MDB dan SRC sebagai kononnya mendengki. Ada pula yang mendakwa ini kerana dua skandal ini telah lama atau sudah basih.

Mendengki dan basih apanya mangkuk, sebaliknya kamulah yang sebenarnya mendengki, dengki sebab kiranya UMNO dan Najib di tolak oleh majoriti rakyat maka pasti masa depan kamu orang akan berkecai. Sekarang ini pun walaupun hujan rahmat yang turun tapi boleh dalam sekelip mata bertukar menjadi bencana. Namun masih ramai yang buta hati dan sengaja mempertahankan pemimpin-pemimpin UMNO yang kantoi mencuri.

Seolah-olah pernah wujud rakyat di muka bumi ini yang walaupun mereka tahu ketua mereka tidak lagi amanah dan terpalit dengan skandal pembunuhan tapi tetap memberikan sokongan. Celakalah mereka!

Pertanyaannya adakah menjadi satu kesalahan pada pihak yang mempersoal kewibawaan Najib sebagai pemimpin memandangkan Najib akan terlibat secara langsung dengan dasar kerajaan sedangkan kredibiliti dan integriti Najib sudah lunyai?

Bha tanpa membuang masa dengarkan dulu luahan rasa netizen ini. Adakah benar mengkritik Najib Razak bererti anda mendengkinya atau kah mengkritik Najib sudah menjadi kewajipan kepada setiap warganegara Malaysia. Dengarkan!

Tinggalkan komen

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: