Kerajaan Sudah Bayar RM13.3 Bilion Hutang 1MDB Guna Duit Rakyat

Kerajaan Perikatan Nasional sebelum ini telah pun berjaya membayar sebanyak RM13.3 bilion hutang 1MDB dan kita maklum ia adalah wang rakyat Malaysia yang kalau digunakan dengan sebaiknya, boleh digunakan untuk membina prasarana dan dapat dimanfaatkan oleh rakyat, khususnya rakyat Sabah yang sekian lama dikawal oleh UMNO tapi sangat sedikit manfaat yang dikecapi.

Rakyat yang berhempas-pulas membayar cukai pendapatan, membayar keuntungan Bank Bank. Namun wang yang berjaya dikutip itu terpaksa digunakan untuk membayar hutang yang diseleweng oleh bekas Perdana Menteri Najib Razak dan kuncu-kuncunya.

Betul-betul celaka puak ni. Waktu kecil tidak mampus sudah besar menyusahkan semua orang.

Ha pergi baca Link di bawah terutamanya laskar UMNO dan pemimpin UMNO sendiri, lepas itu cuba buka mata tu luas luas, jangan sampai kuburan kamu orang dikencingkan di siang hari oleh generasi yang akan datang dan tubuh kamu orang dijadikan bahan bakar api neraka.

Sepatutnya kalau sudah kantoi tu, jagalah adab, ajaklah semua orang berkawan ini tidak sesiapa yang tidak sehaluan atau enggan bersekongkol dengan Najib Razak maka mereka akan diajak bermusuh.

https://m.malaysiakini.com/news/613425

Tinggalkan komen

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: