Noh Omar Disekolahkan Kaw Kaw Oleh Mangsa Banjir (Video)

Antara pemimpin UMNO yang suka membuat kenyataan yang terbalik. Sampai kadang-kadang rakyat yang membaca kenyataannya, tidak semena-mena naik marah.

Style mereka, akan terus bercakap terbalik selagi ada macai yang tidak kisah dengan harga diri. Yang penting parti maling berada di puncak kuasa, wang ringgit dan nyawa sekalipun walaupun terkorban angkara kedurjanaan pemimpin pemimpin UMNO namun ia bukannya halangan untuk tetap menjadi totok.

Tidak perlu admin berikan contoh kenyataan balas yang diterbalikkan oleh pemimpin UMNO ini, yang pasti tidak ada bezanya UMNO dan pasukan bola sepak Harimau Malaya. Tidak mengaku salah dan tidak mengaku kalah walaupun telah terang terangan kalah dengan amat memalukan.

Oleh kerana sikap itu Nor Omar disekolahkan kaw kaw oleh salah seorang mangsa banjir selepas tidak mendapat pembelaan yang sepatutnya.

Untuk makluman, walaupun UMNO ditumbangkan oleh rakyat pada pilihan raya umum yang lalu. Tapi kerana tipu muslihat pemimpin pemimpin UMNO yang menumpang kuasa pada waktu itu, UMNO balik berada di atas takhta.

Oleh itu Noh Omar telah dilantik sebagai Pengerusi Majlis Keselamatan Malaysia (MKN).

Dengarkan betul betul bagaimana UMNO yang sebelum ini memfitnah Perikatan Nasional sebagai kerajaan gagal, kelmarin telah menerima kifarahnya.


#SabahSarawaktolakUMNO

Tinggalkan komen

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: