Zahid Berbohong Selepas Dikecam, Akibat Sanggup Redah Banjir Demi PRU 15

Semakin menjadi jadi pembohongan dan bercakap terbalik Presiden UMNO, Zahid Hamidi.

Hakikatnya Zahid yang mendesak Perdana Menteri Ismail Sabri agar mengadakan pilihan raya ke 15 secepat mungkin walau keadaan banjir sekalipun UMNO sanggup mengharunginya.

BN sanggup redah banjir, hujan lebat demi PRU15′ – Zahid Hamidi

UMNO yang membubarkan Parlimen, UMNO juga yang sanggup menghadapinya tanpa memikirkan nasib rakyat yang terbabit banjir kelak. Begitu kesimpulan yang saya dapat dari desakan Presiden UMNO untuk mengadakan pilihanraya ke 15.

Jadi siapa yang bersalah disini, UMNO sendiri kah atau musuh mereka, kerana selepas ini Presiden UMNO akan menyalahkan orang lain demi menutup desakan UMNO untuk mengadakan pilihanraya ke 15, segera hingga dikecam oleh rakyat Malaysia.

Oleh kerana UMNO atau Presiden UMNO terperangkap oleh nafsu mereka yang ingin mengadakan pilihan raya kerana takut meringkuk dalam penjara, maka mereka pun mencari helah dengan menyalahkan bekas orang lain atau perdana menteri Muhyiddin Yassin.

“Barisan Nasional sedang menekan perdana menteri untuk membubarkan Parlimen dengan segera supaya pilihan raya dapat diadakan. Saya belum sampai ke tahap mahu mendesak perdana menteri supaya membubar Parlimen.

“Tetapi, saya pun terfikir, jika perdana menteri terus gagal mengurus ekonomi dan negara dengan baik, eloklah pilihan raya diadakan supaya kerajaan baharu yang lebih cekap, prihatin dan bebas rasuah dapat dipilih oleh rakyat,” kata Muhyiddin dalam catatan di Facebook.

Berdasarkan kenyataan Muhyiddin di atas tentang mana ia mensabotaj Ismail Sabri, seperti yang didakwa oleh Zahid Hamidi?

Kenyataan Muhyiddin itu menurut Zahid Hamidi sebagai membuktikan ketidakstabilan dan ketidakstabilan ini menyulitkan kerajaan untuk berfungsi sebagai sebuah pasukan mendepani cabaran semasa dan akan datang.

Justeru itu kata Zahid yang sudah berkali kali membohongi rakyat, perlu menilai tentang cadangan untuk mengadakan pilihan raya ke 15 yang perlu diadakan walaupun dalam keadaan banjir.

Hakikatnya UMNO lah yang menyebabkan ekonomi tidak stabil.

Bila pelabur tahu akhirnya pemimpin UMNO kantoi mencuri wang rakyat di Mahkamah hingga di penjara 12 tahun. Presiden UMNO sendiri sedang dibicarakan Mahkamah Tinggi kerana tuduhan rasuah dan 23hb ini adalah keputusan adakah Zahid diminta membela diri ke atas 40 pertuduhan. Jadinya pelabur mana yang berani di Malaysia kalau nanti mereka berhadapan dengan pemimpin pemimpin UMNO yang terkenal korup?

Orang bodoh dan jahat saja yang sanggup ditadbir oleh kepimpinan yang sudah kantoi menyalahgunakan kuasa di Mahkamah kerna selepas itu mereka akan membohong dan menipu untuk keuntungan diri mereka.

Tinggalkan komen

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: