Najib Ucap Selamat Jalan Pada Tun M Yang Sedang Sakit

Ternyata mentaliti Najib Razak mengalami koyak yang teruk hingga biul dan rosak sebab itu tidak lagi mampu berfikir secara waras. Mungkin akibat penyelewengan yang dia lakukan dalam skandal 1MDB dan SRC dan dosa nyata lain selama menjadi pemimpin UMNO alias sebagai Perdana Menteri Malaysia.

Tersebar entri dari page Najib Razak yang sempat di print screen oleh Netizen yang berbunyi, selamat jalan? namun entri itu telah di delete oleh Najib.

Netizen percaya entri itu ditujukan pada Tun Mahathir yang sedang menjalani rawatan lanjutan selepas melalui prosedur akibat komplikasi jantung. Seperti kenyataan media ini.

Najib oh Najib mematikan manusia itu kerja Allah dan ia berlaku pada semua orang termasuklah pada dirimu Najib, akan mengalami kematian.

Adakah ini bermaksud Najib selaku pemimpin utama UMNO tidak mampu membezakan antara politik dan kemanusiaan? malangnya kau Najib. Jangan kau lupa apa yang dipanggil istidraj dan dunia ini hanyalah sementara.

Justeru itu jangan dia merasa pelik andai nanti Netizen mengadakan kenduri kesyukuran di seluruh negara saat dia di angkut ke Sungai Buloh untuk menjalani hukuman penjara.

Hitamnya hati bosmu Najib oiii!

1 komen

Tinggalkan komen

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: