Anwar Lobi Habis Habisan 15 Pengkhianat Melayu UMNO/DAP

Pagi pagi lagi admin menerima masej pasal usaha yang bakal tidak direstui oleh majoriti ahli UMNO. Bahawa Anwar Ibrahim sedang melobi jawatan Perdana Menteri dari 15 pengkhianat UMNO dengan memujuk DAP agar dapat menerima kluster Mahkamah, Najib dan Zahid itu sendiri.

(Hari ini Agong memanggil ketua ketua parti Pakatan Harapan bagi mencari siapa yang diantara mereka yang layak di angkat sebagai Perdana Menteri berdasarkan sokongan yang mereka terima)

Sanggup kah DAP menerima kluster Mahkamah. Bagaimana pula dengan NGO Bersih yang bermati matian turun ke jalanan hanya semata mata untuk menumbangkan kerajaan Najib atau kerajaan kleptomania.

Perkara ini di dedahkan berdasarkan paparan perbualan dimana Anwar Ibrahim atau PKR sedang giat melobi 15 pengkhianat parti UMNO dan musuh tradisi UMNO itu sendiri iaitu DAP.

Kumpulan ini dah jadi sumbang mahram, cerdik benar PKR ni ya, cekap betul menyumbangkan orang. Hahaha!

Nah kalau usaha Anwar ini menjadi kenyataan maka sudah menjadi kewajiban bagi ahli UMNO pro pemimpin pencuri untuk menerima gelaran bangsa terbangsat, memandangkan selama ini DAP adalah modal UMNO untuk dipersalahkan atau dipertanggungjawabkan setiap kali kemiskinan orang melayu menjadi topik perbualan netizen, pakcik dan makcik makcik di kedai medsos. Betul tak?

Tinggalkan komen

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.