Kerana Surat Palsu Penyokong Warisan Terloncat Hilang Akal 😂

Padan pun tadi tu ada yang terloncat loncat rupanya kerana surat atau kenyataan media ini.

Kalau berdasarkan status seorang kawan di Facebook yang dia tulis selepas menerima panggilan telefon dari penyokong Warisan yang mengkhabarkan berita gembira mereka.

Bahwa Shafie akan mengangkat sumpah sebagai Perdana Menteri Malaysia. Bila dia tanya dari mana dia dapat maklumat itu katanya dari Pengarah Strategik Warisan. Hahahah!

Sekali lagi, rupanya ada kaitannya dengan surat diatas. Belum apa apa sudah nampak riak dan menunjuk nunjuk.

Kalau rasa rasa tidak lagi sanggup jadi pembangkang tu cari saja parti lain, asalkan bukan Warisan. Bukannya rela diperlakukan seperti budak budak pula. Saban hari hanya mampu diberikan harapan dan harapan.

Walhal semasa Warisan diberi kesempatan menjadi kerajaan negeri Sabah, iklim perekonomian di sekeliling kamu orang semakin tidak menentu. Nasib baiklah kerajaan Warisan tidak bertahan lama.

Ternyata Warisan hanya sesuai untuk golongan orang orang yang cetek pertimbangan. Sebab itu jugalah parti ini tidak boleh lagi diberikan kepercayaan, biarkanlah yang mereka yang tidak ada semangat nasionalisme dan tidak reti di untung menyokong parti ini. Namun anda sebagai golongan yang berakal sihat, jangan pernah cuba cuba membuat pertimbangan.

Kalau tidak mahu menggit jari dan menyesal sampai ke sudah. Apa nasihat orang orang lama. Menang sorak kampung tergadai inilah nasib yang kamu akan terima bila menyokong parti Warisan.

Susah bagi masyarakat untuk menuding pada mana mana pihak siapa yang bertanggungjawab mencipta dan menyebarkan hoax ini, selain parti Warisan. Sebab sebelum ini jentera Warisan jugalah yang menyebarkan hoax kononnya Shafie akan mengangkat sumpah sebagai Ketua Menteri Sabah. Siap bergambar di hadapan pagar Istana TYT Sabah lagi.

Tinggalkan komen

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.