Annuar Musa Kecewa Difitnah Dalam PAU2020

Annuar Musa meluahkan kekecewaannya berhubung kewujudan budaya fitnah dalam UMNO. Bekas setiausaha Agung parti itu berkata demikian menerusi posting di Facebooknya selepas mendapati poster memfitnah dirinya tersebar di perhimpunan Agung umno pagi ini.

Sebenarnyakan budaya memfitnah dalam UMNO ni sudah menjadi perkara biasa sejak daripada dulu. Malah ada yang berpendapat UMNO ini tidak mampu survive tanpa dakwaan yang lebih kepada fitnah.

Tapi itulah buat macam mana kita nak mencampuri politik orang pun susah.

One Comment

  1. Haii..anna tau sebab terbaca jugak tadi kat wall FB..namun ayat terakhir anda..itu anna setuju..kata senang…dalam Umno itu yg kena usahakan jikalau mahu parti tag nama Umno digunapakai..maaf cakaplah…jikalau MyOxford berpeluang terajui Umno…mungkin tidak juga hangit busuk Umno itu..sayangnya..toksikcovidtotok Najib Razak serta Zahid Hamidi (kasian Abg aku nie…mujur dia..kalau tidak kita semua tak tahu..paling gampang yg merosakkan Umno itu Najib Razak&RosmahMansur…yg mungkin yg lain tak tahu…sedangkan para atasan Umno tu lebih ketahui hal mereka..paling menyampahkan itu Ku Li…meluat betul…entah entah Ku Li juga salah satu komplot sokong Anwar Ibrahim …iyalah kan…sebaik chapter AI keluar dari istana negara…tetiba nama Ku Li di panggil oleh YDPA …tanpa alasan jelas…mmg tak boleh percaya atau yakin terhadap org org Umno yg begini..Ku Li berani lawan TSMY…tapi tiada berani lawan Najb Razak…lihat aja kerenah nya..Oh My Tun M…anna tell true..😃

    Liked by 1 person

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.