Jentera Warisan Ugut Jika Tidak Menyokong Rumah Dirobohkan. Lancaulah!

Apalah Warisan ni hanya untuk mendapatkan kuasa politik. Mereka sanggup mengugut masyarakat Kampung Lokub supaya mengundi calon parti Warisan. Jika tidak rumah mereka akan di robohkan.

Sepertimana laporan Polis yang dibuat oleh mangsa ugutan macai-macai parti Warisan.

Bahawa individu itu pada 23hb September 2020 jam 9.30am bertempat di rumahnya di Kampung Lokub Jalan Sepanggar Kota Kinabalu telah diberitahu oleh jirannya yang bernama Sarna bahawa jika mereka tidak menurunkan bendera LDP maka rumah mereka akan dirobohkan oleh pengikut parti Warisan yang diketuai oleh Piril.

Nanti kalau hal ini diketahui oleh Shafie mula tu dia menafikan kononnya itu bukan arahannya dan itu bukan sikap parti Warisan. Kalau betul pun bukan arahan tapi bagi tahulah atau ajarlah jentera Warisan tu agar jangan membuat provokasi seperti ini. Provokasi yang tidak ada tamadun pun.

Puak ni semakin hari semakin teruk macam orang yang tidak beragama. Semakin jahiliah. Sesama mereka pun sanggup bersikap seperti anjing kurap yang terbiar. Lancaulah nak robohkan rumah orang miskin konon.

Sudah admin pesan Warisan ni tidak boleh di bagi peluang. Sebab kebanyakan jentera mereka terdiri dari orang-orang yang tidak mendapat didikan sivik yang formal.

Tinggalkan komen

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.