Dasar Kerajaan GRS Nampak Yang Tidak Nampak Tiang Rumah Terbakar Dijanjikan Warisan 😅

Punyalah jentera dan penyokong Warisan terdesak dan mengada-ngada sampaikan isu yang tidak ada poin untuk dipolitikkan, mereka canang seolah olah masyarakat Sabah terdesak macam mereka.

Masyarakat Sabah tidak terdesak mereka harmoni dibawah pentadbiran kerajaan GRS yang sentiasa menegakkan keadilan dan yang paling sentiasa membuka jalan ekonomi pada masyarakat.

Saya terbaca satu posting daripada Sabah Baru News yang bertajuk Cabaran Utama Pemimpin Sabah.

Pandangan artikel itu cukup bernas dan sememangnya fakta yang tidak boleh dinafikan. Apa lagi jika fakta yang ditulis dibandingkan dengan kerajaan Warisan yang gagal melakukan kemajuan selain hanya rajin memotong reben pecah tanah.

Penulis artikel Cabaran Utama Pemimpin Sabah berpandangan. Jika dilihat secara teliti, Kerajaan Sabah yang dipimpin Datuk Seri Hajiji Haji Noor berada pada landasan betul, seperti mana ditunjukkan menerusi kutipan hasil negeri yang melonjak ke paras RM6.97 bilion pada tahun 2022, satu pencapaian luar biasa. Selain itu kemasukan pelaburan yang melepasi angka RM33 bilion juga satu rekod terbaharu negeri.

Tapi sayang, pemimpin-pemimpin negeri ini tidak bersatu malah ada saja pihak yang cuba menjatuhkan kerajaan negeri. Seperti yang dilakukan oleh UMNO Sabah dan Warisan namun gagal dan Bung Mokhtar dilucutkan dari jawatan Timbalan Ketua Menteri Sabah.

Artikel itu dipandang enteng dan kosong oleh jentera Warisan yang mendakwa dasar kerajaan GRS tidak kelihatan.

Kita sedar dan tahu taktik atau komen negatif pembangkang Warisan bertujuan provokasi supaya penyokong GRS terkesan dan penyokong Warisan yang bodoh macam mereka terpedaya dan menolak kerajaan GRS sedangkan merekalah yang sebenarnya rugi kerana berjaya dibodohkan oleh jentera yang lebih bodoh dari mereka.

Taktik lapuk yang digunakan sejak Warisan diperkenalkan dan akan terus digunakan walaupun telah teruji gagal setiap kali pilihan raya.

Lalu saya bertanya pada mereka dasar apa yang diperkenalkan oleh kerajaan GRS yang mereka tidak nampak atau kah hanya penyokong Warisan yang buta mata dan hati. Itu satu batang tiang baru mangsa kebakaran di kubo Warisan, Semporna satu batang tiang pun tidak kelihatan. Ini yang tidak nampak bukannya dasar kerajaan GRS.

Macam orang tidak tahu, penyokong Warisan kalau bab bantuan tunai kerajaan merekalah yang paling rajin berbaris di bank bank tempatan. Tapi tetap saja kononnya mengkritik kerajaan sebagai gagal, gagal apanya kalau wang saku pun kerajaan yang bagi.

Jangan mereka lupa kerajaan GRS dan kerajaan Warisan sebelum ini adalah dua kerajaan yang jauh berbeza.

Belum sampai sepenggal kerajaan Warisan berjalan sudah dikaitkan dengan hanya menjaga kepentingan satu puak yang menyebabkan masyarakat Sabah marah dan melecehkan slogan Sabah Ubah yang berjaya memperdaya mereka. Kata mereka Sabah Ubah yang mereka nampak hanyalah kroni Shafie dari Semporna diberikan kedudukan projek dan pangkat walaupun tidak layak atau ada lagi orang lain yang lebih berkelayakan.

Di bawah ini komen balas saya pasal kononnya dasar kerajaan GRS tidak kelihatan.

Dasar apa tidak kelihatan kamu ingapt macam kerajaan Warisan kah satu batang tiang yang janjikan pada mangsa kebakaran sehingga hari ini tidak kelihatan. Pembohong kamu ini 💩👎👎👎

Tinggalkan komen

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: