Pembangkang Bunuh Karakter PM Muhyiddin Sebab Mereka Tidak Ada Calon PM

Dakwaan kononnya Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin melantik ejen untuk mendapatkan komisen dari penyelesaian ke atas skandal 1mdb dan Golden Sachs, melibatkan aset di luar negara adalah fitnah semata-mata. Tidak logik langsung.

Fitnah seperti itu menurut Ketua Penerangan Bersatu Wan Saiful merupakan strategi memfitnah yang sekian lama diamalkan oleh pembangkang.

Malah kalau tidak memfitnah itu bukan politik namanya.

Ketua Penerangan Bersatu itu juga menegaskan tuduhan kerajaan tidak telus dalam menangani kes 1MDB adalah tuduhan untuk membunuh karektor seorang Perdana Menteri yang terbukti seorang pemimpin yang dihormati dan tegas memberi tumpuan kepada kebajikan rakyat.

Tujuan mereka berbuat demikian adalah bagi menutup hal iaitu mereka tidak ada calon yang boleh diangkat sebagai Perdana Menteri yang prihatin bersih berwibawa dan berintegriti seperti mana Perdana Menteri Malaysia yang pada saat ini iaitu Muhyiddin Yassin.

Begitu juga yang cuba dilakukan oleh pembangkang Warisan di Sabah. Jentera Warisan hari-hari meratib kononnya Ketua Menteri Sabah Datuk Hajiji tidak itulah tidak inilah hingga kononnya menyebabkan bantuan makanan tidak sampai pada mereka. Memalukan saja tidak habis habis menuntut bantuan makanan walaupun bantuan telah diberikan pada mereka yang berhak dan layak.

Orang sudah tahu pun satu persatu pemimpin dan jentera Warisan diikuti SPRM. Kalau sudah penjilat dan macai awal awal lagi sudah sangkut, apa lagi kepalanya tinggal lagi belum sampai masanya kot.

Tinggalkan komen

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.