Jentera UMNO Jangan Cabar Saya

Annuar Musa sebelum ini telah digesa oleh segelintir jentera UMNO agar berani berhadapan dengan tindakan disiplin selepas kerap mempertahankan PPBM bila mana segelintir pemimpin UMNO yang lupa diri mengkritik keberadaan PPBM dan Perdana Menteri Malaysia Muhyiddin Yassin selaku Presiden Bersatu.

Oleh kerana itu Annuar Musa mencabar mereka yang berkenaan agar jangan pernah mencabarnya. Memandangkan UMNO masih konsisten untuk kekal bersama Perikatan Nasional dan menolak kerjasama dengan Anwar atau DAP.

Soal beliau lagi kalau UMNO keluar daripada Perikatan Nasional lalu selepas itu berkerjasama dengan siapa?

Annuar Musa juga mengingatkan pemimpin tertinggi UMNO agar jangan terlalu mengambil kira sokongan atau pendapat akar umbi UMNO yang tidak suka pada PPBM (Bersatu).

Akar umbi yang dimaksudkan ialah ketua ketua bahagian manakala totok UMNO yang hari hari kuat menganjing mereka bukannya akar umbi pun. He!

Ironisnya ramai yang berpendapat sejak kekalahan UMNO pada pilihan raya umum yang lepas, terbukti jentera akar umbi UMNO ni tidaklah membantu hingga mampu mengukuhkan atau mengekalkan kepercayaan rakyat terhadap UMNO. Mereka ni setakat jaguh kampung yang suka membuat kerja secara berjemaah ketika menafikan apa sahaja isu yang bertentangan dengan UMNO, walhal kerana denial syndrome itulah UMNO terus ditolak oleh pengundi.

Hari ini rakyat Malaysia ramai yang cerdik pandai berbanding jentera parti seperti parti UMNO.

1 komen

  1. 😁😁😁 org umno yg tetsengal ini tak tersangka terjumpa balik 🌺..maybe jangkaaan mereka..tatkala terkecoh PPBM dgn gelagat Tun M..kita org sudah tak tentu arah dan mungkin tindakan drastik TSMY terpaksalah back to umno zone..apa lagi mmg ada acah acah yg katakan Tun M mungkn akan batalkan daftar PPBM makna..umno akhirnya berjaya juga matikan parti PPBM serta dapat TSMY yg boleh di peras rampas apa yg dia ada..apa boleh buat..tetiba Tun M berlawak sekejap..back to office ..and stronger wait ‘siapa mahu pecat saya..i’m waiting at chairman room 😊 biasa Tun M suka tanya if he get some case at court to settel..jadi anna jujur..kata benar..your case can’t win.. .see tell you.. last final issue case at court..sama aja..terus PC dan beritahu akan tubuh satu lagi parti baru…yg ini tidak pun anna minta..dan fahamlah dah bapak anna..gaduh bertekak anak beranak gara gara mereka yg bedebah tu…terima kasih Tun M..signal take care your party🌺 ..kasihan jugak dgn kami yg dibawa lari oleh PM8 TSMY..sayang kat org tua nie dan dapat juga tolong sama sama kami bekerja tapi masih belum dapat jumpa..cuma ada satu tahun sebelum kapalterbang kita hilang..open house hari raya ..itulah sekali peluang jumpa bapak tanpa protokol….jln kuda emas..first time mau raya sama exPM4 ..ptg baru sampai kat rumah..alahai..sanggup beratur..tak makan tak minum..dah mmg habis pun..geram jugak..haah..dah keluar..punyalah sengal..beratur satu hal..itu DJ kasi jentik mulut dia..sabar sabar..anna dah balik..ada tgh beratur nie..sebab kita bdk nakal..nak tahu Tun M cam tak..kusss semangat..mamak apa..saling tak tumpah macam muka arwah nenek kat klang..mmg ada kait terkait..kami pandang ..senyum…selamat hari raya Tun M..sambut tangan dia..Tun M pun kata selamat hari raya..berdebar kot..inilah satu lelaki yg dah anna kata..dapat jumpa..bersalam ..anna akan cium tangannya..makbul hasrat ..tetiba hiba ..Tun M ..anna balik dulu..sedih sgt..anak dah balik..dah ada depan mata bapak lah ..apasal kita tidak berborak sekejap..irulah bapak yg dera anna..sampai hati tinggal kita org dan PPBM..tapi sgt meradang apabila terlontar tuduhan yg tak logik terhadap TSMY..abg aku nie..jadi nekad aja..yg ini pun kena pastikan kekal tag PM8 ..sebab ini mmg anna mahu buatkan seat PM TSMY..no anwar ibrahim. berani karut..hanya Tun M kenali sifat anaknya yg degil ini..tag terbaru ready made PNPPBM ..mmg di buang terus tag PH itu..bukan senang boleh berada di kalangan mereka..para pemimpin kedaruk nie..dah tu..anna also the political person..established world the best..this is daughter and Father ..bcoz demi negara πŸ‡ΊπŸ‡Έ..habis tumbang semua..mukhriz pun fail..marah anna pada botak tu belum padam..selagi asyik mengutuk kita org..cerita karut karut..mmg one day..tetiba ada depan dia..terus tenyeh wooiiit..tak betul apa yg Lu cerita..siapa ada kianat..πŸ˜• mana tahu kan..dah mmg nak terkena masa tu….apa pun kita sama sama jaga ..ttg yg lepas tu..marah kat pendek tu pun tak reda lagi..ada patut kita org nak di salahkan..padahal warisan..pkr..dap itu adun krjn negeri sabah kluster PH++ yg katak kuang..PN rampas kuasa krjn negeri Sabah ..Tun M kata..amboii..

    Annaariff1972πŸŒΊπŸ’―πŸπŸ‡ΊπŸ‡ΈπŸ’–πŸ˜Š

    Like

Tinggalkan komen

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: