Tanah Runtuh Lestari Perdana Malapetaka Selepas Banjir Besar

Malapetaka datang satu persatu. Kenapa sebab pemimpin UMNO yang kantoi mencuri masih berada diluar, sedangkan kalau rakyat marhaen waktu itu juga disumbat ke penjara.

Najib tu bha sudah pun di jatuhkan hukuman penjara 12 tahun dan penalti jutaan ringgit dalam skandal SRC, namun masih bebas bukan hanya bebas malah perjalanannya sentiasa di kawal oleh pasukan trafik atau anggota keselamatan. Menghairankan!

Terbaru ke atas Presiden UMNO bilamana Mahkamah mengarahkan Zahid Hamidi membela diri ke atas 47 pertuduhan yang telah dibicarakan. Tapi sehingga saat ini Zahid masih berada diluar dan bebas berpolitik.

Cuba sabitan ini berlaku ke atas rakyat marhaen nah waktu itu juga di sumbat ke penjara walaupun masih ada ruang untuk merayu.

Ada yang mempersoal konon apa kaitannya kejadian tanah runtuh ini dengan politik UMNO? secara logiknya berdasarkan beberapa kejadian buruk sejak pemimpin kantoi maling bebas seperti orang tidak bersalah, maka sudah tentulah malapetaka alam seperti ini boleh dikaitkannya dengan ketuhanan. Tidak berlaku sesuatu perkara itu tanpa izinNya.

Di negara jiran Indonesia kalau ada kejadian seperti ini pasti dikaitkan dengan sikap rakyat dan pemimpin pemimpin mereka yang kantoi tidak amanah oleh ahli agama dalam ceramah mereka.

Kejadian tanah mendap di Jalan LP1A/2 Lestari Perdana, Serdang yang berlaku sekitar pukul 6.38 petang tadi. Sumber: JBPM

Tinggalkan komen

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: