Lokman Mohon Maaf Setelah Memfitnah Annuar, Ibu Zafrul dan Anak PM Muhyiddin

Surat permohonan maaf secara terbuka Lokman Adam keatas Tan Sri Annuar Musa khususnya kerana sebelum ini telah membuat tuduhan fitnah dan tidak bertanggungjawab hingga menyebabkan kredibiliti orang difitnahnya terjejas.

Sebenarnya si Lokman Adam ni sudah banyak kali kantoi dan hampir tidak pernah fakta yang didedahkannya akhirnya terbukti benar. Rasanya macam tidak pernah terbukti benar.

Admin berkeyakinan yang para ahli UMNO juga tahu tahap keautahan Lokman Adam setiap kali mengupas senario politik sekaligus membuat dakwaan keatas seseorang. Namun mereka akan sengaja dan terus mempercayai dan memviralkannya terutamanya ketika bertekak dengan lawan mereka. Itulah kenaifan sebahagian besar ahli atau penyokong UMNO. Tidak kiralah sama ada mereka itu dari golongan muda mahupun yang sudah atau hingga tua menjadi penyokong UMNO, atau dalam hal ini sebagai pengikut Lokman Adam.

Bahwa Lokman Adam memohon maaf dengan sesungguhnya dan mengakui kenyataan yang dikeluarkannya pada 12 Disember 2020 terhadap Annuar Musa adalah salah atau fitnah yang tidak berkaitan langsung dengan beliau.

Sebelum ini Lokman Adam secara spesifik dan umum telah membuat fitnah, sebagai mereka yang terdiri dari Annuar Musa, Zafrul selaku Menteri Kewangan serta Takiyuddin telah berbincang melalui aplikasi WhatsApp, dalam usaha mendapatkan projek bagi Ibu Zafrul dan anak Perdana Menteri Malaysia Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Begitulah cerita Si Lokman dan kerja rutinnya yang akhirnya terbukti kantoi.

Pemikiran buah buahan 😁

1 komen

  1. Ramadan Mubarak😊…kawan..semoga tiap dari kita dilindungi dijauhkan aja apa pun buruk mudarat sesuatu pekara..Aamiin…😊…

    #πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€” ttg Lobak men tuuhh..spinner yg terbelit ke tengkuknya..itukan kaedah cara copy paste antara sesama mereka..Lupakah yg itu Lobak yg belum UMNO sebelum itu..tali totok terbaru al PKR..jadi silih ganti .tau enggak apa maksud. anna kenal Lobak tuuu..lame dah .masa tu..Lobak bukan expert sgt taji takuk UMNO..mcm analisis semasa ttg pekara berbangkit tika itu..tahu tak gimana anna fikir ttg UMNO ..masa mantan DSDrM mahu letak jawatan..segalanya terfokus R&D anna..entah kenapa..kalangan tag pemimpin UMNO sgt sgt sukar utk kita yakin percaya pada mereka..dan telah pun anna tanyakan pada Dr M..ibarat tiada jawatan makan serba serbi makan Dr M balik..secara lazimnya..yg buruk segala buruk perbuatan mereka..maka Dr M tong sampah busuk ..apa saja..itulah yg marah anna pada Dr M skrg . seolah Dr M masih melihat mereka semua dan mcm biasa bapak mittrokli utk mereka..layan selagi boleh..dgn bobrok hapak semua..sebab ini juga..anna dah nekad..mahu hapus bersih benda karut ini..terutama sekali Tun M..berani berkarut dgn anna..entah kenapa anna tak punya perangai sgt sgt buruk seperti yg ada ada..mahu ajar anna kata Melayu m’sia ini buta kayu..hati batu dan gemar tindas matikan melayu itu sendiri…sgt kasihan melayu lainnya. tapi apa yg mereka tahu include kau juga..anna dari dalam perut entah mana satu mak bapak yg sebenarnya..benar benar hancurkan anak ini dgn zalim sekali..kurang ajar sungguh mak bapak aku nie…hanya allah swt aja terakhir buat anna..biarlah allah swt aja yg tahu..anna harap jgn lah lagi ada melayu yg punya sifat seperti anna.dan andai berkali berada terlahir sebagai manusia..jgn ditunjuk ajar lagi apa itu agama islam dan jgn jadikan anna si melayu yg benar benar teraniaya hidupnya akibat perbuatan melayu itu sendiri..Aamiin 😊.

    terima kasih kawan..😊

    AnnaAriff1972😐

    Like

Tinggalkan komen

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.