Kini Jufazli Warga Kerja DAP Bukan Lagi NGO! 

​Betullah kini si Jufazli menjadi jentera DAP Sabah. Admin dikhabarkan mereka sedang menggerakkan DAP Silam untuk bergerak di pantai timur Sabah. 

Admin tertanya tanya memandangkan sebelum ini dia lah yang paling suka membahasakan dirinya sebagai pejuang Sabah. Jadi sekarang apa sebenarnya yang dia perjuangkan melalui DAP ya. Walaupun pada hakikatnya kita tahu dia sekarang adalah warga kerja DAP dan bukan lagi NGO (Gerakan Anak Muda Selamatkan Sabah) yang kononnya aktif menuntut hak hak Sabah.

Tapi nampaknya Jufazli cakap tidak serupa bikin. Asal tengkuknya yang lepas. Itulah lain kali jangan mudah mengata orang, kononnya menerima dedak hanya kerana orang itu menyokong BN. Sedangkan pada hakikatnya lapangan politik adalah juga satu profesion, jangan hipokrit. Apa yang penting ialah niat baik, niat mengajak masyarakat untuk terlibat sama dengan kemajuan arus perdana. Pada pendukungnya, buka mata dan telinga daripada kamu ikut menyokong DAP lebih baik kamu memartabatkan bangsa Sabah ini dengan menyokong penuh kepimpinan BN Sabah.

Sebelum ini Jufazli mengakui bahwa dia mendapat tawaran kerja yang lumayan dari seorang MP, sebagai setiausaha politik dan diberikan sebuah kereta. Tawaran itu juga meliputi janji dimana dia akan dipasang pada PRU14 atas tiket pembangkang.

#BNforSabahan #UMNOBN #BetterNationForSabahan

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s