Kenapa Pula Komen Saya Melawan Macai Warisan Dikaitkan Dengan PGRS Ni? Mati Kutu! 🤭

Makanya jangan suka bercakap bohong dan memfitnah saya atau pun kerajaan yang di sokong oleh majoriti rakyat Sabah.

Kerajaan GRS yang sedang berusaha membangun balik negeri Sabah setelah digagalkan dengan baik oleh kerajaan sebelum ini. Cuba di humban dengan pelbagai fitnah dan pembohongan.

Cemburu dan rasa dengki kuat sangat tu.

Bila saya mengongsi artikel dalam grup pro Warisan bagi tujuan mendedahkan keadaan sebenar. Bukan main lagi saya difitnah seolah-olah olah saya pula yang berbohong.

Contoh isu yang saya tampilkan ialah berhubung bekalan air, letrik dan keadaan jalan yang diwarisi dari kerajaan Warisan, saya tidak nyatakan begitu saja tapi saya sertakan bukti.

Tapi saya cool jak. Oleh itu saya ajak mereka berdebat secara ilmiah berdasarkan isu yang saya bangkitkan. Malangnya kebanyakannya mereka tidak berani menyahut cabaran sebaliknya hanya rajin menghujat, menganjing dan seperti biasa berbohong macam orang yang tidak ada otak.

Maka mulalah mereka menyambung fitnah dan menuduh saya macam macam yang benar benar diluar konteks. Kiranya mereka sedang memainkan provokasi lah tu.

Lalu saya bertanya, kenapa kamu ni beragama ke atau apa. Sebab kalau seseorang itu beragama Islam tidak wajar dia memfitnah sebegitu rupa. Malah saya di jolok dan saya cool lagi.

Mereka tidak tahan, sekali lagi menyakat saya dengan panggilan yang tidak masuk akal sampaikan gambar saya di upload dan dikata macam macam. Saya tanya balik dimana kesalahan dan bab mana saya berbohong. Sekali lagi si kumpulan macai gagal memberikan jawapan yang benar tapi lebih kepada provokasi.

Saya katakan itu bermakna kamu ni munafik dan saya katakan orang yang bersikap munafik ni ada pada semua agama baik Kristian mahupun mereka yang beragama Islam.

Saya katakan pada mereka satu sejarah pasal perang salib. Kenapa perang boleh tercetus antara penganut Islam dan Kristian sebab ada penganut agama Kristian menyebarkan fitnah hingga ke pengetahuan Raja atau pemerintah mereka pada ketika itu. Maka tercetuslah perang salib.

Saya mahu tanya apa yang salah dengan cerita perang salib itu. Adakah puak munafik dalam agama tetap dipertahankan?

Munafik kalau diterjemahkan dalam bahasa English bermaksud hipokrit. Terjemahan ini juga saya tekankan bila si bodoh berulang ulang menuduh saya menghina mereka.

Isunya disini ada dua. Kenapa pula saya dikaitkan dengan PGRS saya bukan ada jawatan dalam mana parti sekalipun. Yang kedua kenapa pula komen saya di grup pro WARISAN dibawa keluar untuk dipolitikkan oleh puak Warisan. Secara faktanya saya mengomen di dalam grup mereka dan saya tidak mengenali mereka. Paling penting saya tidak minta di masukkan ke grup berkenaan. Sekarang, bila saya bercakap benar demi meluruskan keadaan saya pula yang dipersalahkan, dasar spesis bodoh.

Kalau bodoh bab politik dan tidak ada ketahanan mental jangan ikut berpolitik apa lagi memfitnah dan berbohong.

Si Michael Peter Govind, kamu memang pembohong dan pemfitnah sebab itulah tidak ada satu pun kenyataan kamu yang terbukti benar sehinggalah saat ini.

Tidak ada maknanya saya merasa takut pada golongan bodoh dan kuat memfitnah. Apa lagi rata rata KDMR pro Warisan ni sebenarnya perkauman.

Tinggalkan komen

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Blog di WordPress.com.

Atas ↑