Jufazli Budak Mental Sengaja Memalukan Agensi Keselamatan Wajar Dikenakan Tindakan.

Rupanya beberapa hari yang lepas ada pula si budak mental aka Jufazli memuat naik videonya yang sedang melalak ya. Hemmm

Harus kok anggota Polis itu sendiri membuat laporan Polis terhadap Jufazli sebab budak mental tu telah membuat dakwaan yang memalukan agensi keselamatan. Dimana dia mendakwa ada anggota Polis yang terlibat memberikan IC projek dan menjadi sumber maklumatnya.

Katanya, Polis datang mencari pendatang asing tanpa izin hanya untuk persediaan PRU ke-14. Mereka datang ke Ladang-ladang dan Pulau serta kawasan kampung untuk mencari pendatang asing tanpa izin untuk diberikan Mykad.

Masyarakat ingin tahu siapa kah anggota Polis yang dimaksudkan oleh si Jufazli tu!

Budak mental itu juga mendakwa sebelum ini mereka ada membuat permohonan kepada Putrajaya agar mengeluarkan MyKad versi Sabah tapi tidak dibenarkan. Kerana kononnya Putrajaya tahu, model Mykad yang ada sekarang dijadikan sumber undi untuk kemenangan parti BN di setiap pilihanraya. Kenyataan ini cukup bangang dan tidak logik langsung.

Di Sabah ni ada beberapa tempat atau bandar dimana majoriti pengundinya terdiri dari mereka yang berasal dari negara jiran dan luar seperti China tapi kenapa kawasan ini dimenangi oleh pembangkang?

Suka admin mengingatkan bahawa tuduhan si Jufazli itu terlalu sensitif dan kalau tidak disangkal akan menjejaskan kredibiliti agensi keselamatan secara keseluruhannya. Paling tidak biarlah Jufazli dipanggil dan diberikan peringatan.

Dan kalau matlamat Jufazli memuat naik video berkaitan isu diatas untuk memenangkan pembangkang dan sebaliknya untuk memalitkan BN, nah jangan dia silap. Hakikatnya beberapa pemimpin parti pembangkang juga turut terlibat. Alsebab itulah pada yang berkenaan, kenanglah budi dan undilah BN.

IC Projek yang di warkan warkan oleh si Jufazli itu adalah cerita lama yang sudah pun lapuk. Apa lagi kewajipan memberikan Kewarganegaraan juga termaktub dalam perlembagaan setiap negara bukan hanya di Malaysia. Yang menjadi masalah bila dia melibatkan anggota Polis dalam kononnya kes terbaru Ic Projek. Hemmm

#BNforSabahan

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s