Cucu Tun Sakaran Tidak Mahu Dikaitkan Dengan Warisan! 

Ekoran tersebarnya rakaman video berdurasi 13 saat yang dipolitikkan oleh jentera Warisan. Dimana rakaman itu ada melibatkan muka Datuk Shafie Apdal, semasa hadir di rumah terbuka Datuk Nasir Sakaran di daerah Semporna. 

Pemangku Ketua Pemuda Bahagian Semporna, Ahmad Marzuki bin Datuk Nasir yang juga cucu Tun Sakaran tampil dan bertegas menolak provokasi itu yang bertujuan memecah belahkan kekuatan UMNO di daerah Semporna sekaligus tidak mahu keluarganya dikaitkan dengan mana mana pemimpin atau politik Warisan.

Nampak tak, sedangkan Ketua Pemuda Bahagian yang ada kaitan keluarga dengan Presiden Warisan, Datuk Shafie Apdal pun menolak mentah mentah perjuangan Warisan. Kerana Warisan adalah parti yang lahir dari kekecewaan dan tidak ada masa depan.

Jadi kamu yang tidak ada pertalian darah dengan Presiden Warisan tu. Malah tidak ada kualiti sebagai jentera parti, apa cerita. Belum nampak lagi kah masa depan Warisan, jangan kan orang luar sedangkan kerabat terdekat Datuk Shafie Apdal pun tidak menyokong parti Warisan ini termasuklah Tun Sakaran dan adik Presiden Warisan, Datuk Yusof Apdal.

Agak agaklah tak kan kamu tu lebih bijaksana dan berpengalaman dari kerabat yang menolak parti Warisan. Sedar diri sikit, berpolitik berpolitik juga tapi kalau setakat dijadikan alat, lebih baik kamu diam atau teruskan menyokong BN. Jangan gara gara kamu daerah Semporna akan terpinggir.

#BNforSabahan #UMNOBN #tolakwarisan

1 komen

Tinggalkan komen

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: