Cerita Bohong Badut Pasal Tanah – Berapa Ekar Tanah Dan Kampung, Shafie Telah Wartakan?

Badut Warisan terus mencipta cerita bohong dan fitnah. Sudah tentu fitnah murahan seperti itu hanya sesuai untuk orang tolol sekaligus rela dirinya diperalatkan.

Sebelum ini badut memfitnah kononnya, rumah setinggan dirobohkan di Sepanggar pada hari raya pertama Aidiladha. Ternyata ia tuduhan bohong, video adalah rakaman lama yang ditokok tambah. Seperti link dibawah.

Berfikiran logik saja, rata kepimpinan Warisan practical religion so tidak mungkin mereka terfikir atau tegar mengarahkannya pada hal seperti itu.

Badut Warisan Fitnah GRS Konon Roboh Rumah Raya Pertama Aidiladha

Terbaru badut Warisan mencipta cerita kononnya kerajaan ambil tanah orang kampung di Kundasang.

Kerajaan mana, tentang mana kerajaan boleh mengambil tanah orang sesuka hati? jangan kan orang, kerajaan sekalipun kalau benar telah melakukannya, heret kerajaan itu ke Mahkamah.

Ini lah kerja kepimpinan Warisan dan macai mereka, suka benar menyebarkan persepsi jahat.

Soalan yang dikemukan oleh badut Warisan pada orang kampung itu juga jelas berniat untuk membina persepsi jahat.

Ditanya kalau peneroka tanah berstatus pendatang asing. Lalu peneroka tanah terkedu dan menafikan, mereka bukan pendatang asing. Seolah olah baru pertama itu mereka di tuduh sebagai pendatang.

Sebaliknya menuduh pihak tertentu mengutamakan pendatang asing. Soalan badut Warisan telah mengena batang hidung sendiri kan. Hahaha!

Pasal tuduhan pemilikan tanah di Sabah yang dimainkan badut Warisan. Hakikatnya.

Sekarang giliran kami pula bertanya, bukan membuat tuduhan melulu macam yang dibuat kepimpinan Warisan dan para badutnya. Pertanyaannya!

Badut Warisan bersungguh sungguh mencipta persepsi buruk ke atas kerajaan GRS, tapi sedar ke mereka. Presiden Warisan lah orang yang paling gagal membela hak masyarakat miskin di Sabah umumnya, di Semporna khasnya.

Bayangkan kalau di peringkat Semporna pun gagal menyediakan kemudahan asas kepada penyokongnya. Apa lagi di peringkat negeri sedangkan Shafie memegang jawatan Menteri KKLW dan Ketua Menteri Sabah.

Tapi baru ini Shafie berucap di Lahad Datu, sudah 70 tahun tapi konok Sabah masih berhadapan dengan masalah air. Ambil kamu cermin para badut Warisan, alahai!

Tinggalkan komen

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Blog di WordPress.com.

Atas ↑