Setiausaha TPM Zahid Hamidi Kantoi Mencuri Projek Buat Di Sabah

Kantoi mencuri lagi ke ni orang orang Zahid Hamidi ni. Sebab itulah puak ni  mati mati menyokong  UMNO.

Diharap selepas ini majoriti rakyat Sabah akan mengharamkan UMNO dari bumi bertuah Sabah.

Saya sudah cakap ini beruk beruk UMNO tidak hidup kalau tidak mencuri secara terbuka. Tengok saja Zahid Hamidi dan Bung Mokhtar, sudah kantoi masih lagi kalau bercakap tu macam orang yang tidak ada telinga.

Asal nama UMNO tidak kira di Malaya atau Sabah, semuanya bangsat. Sebab itulah muka mereka nampak tidak bermaya, macam orang kurang vitamin.

UMNO pula bekerjasama dengan Warisan, memang sial oh. Keduanya terpalit dengan  pemimpin dan penyokong yang sangat tidak amanah.

Pemimpin Warisan pernah mendakwa pemimpin UMNO pencuri perompak, begitu juga dengan UMNO mendakwa Shafie pencuri peruntukan frasarana rakyat Sabah. Tapi hari ini  UMNO dan Warisan bekerjasama, jadi dari sudut mana mereka masih layak diberikan sokongan?

Politik memang kotor tapi kalau sudah terang di depan mata dan berulang ulang, dalam masa yang sama pandai pula menyalahkan pihak lain, biar sama macam mereka. Memang  orang Sabah itu sangat naif kalau  terus menyokong mereka.

Masih ada yang menyokong UMNO dan Warisan? memang kamu bodohlah.

Pemimpin UMNO dan Warisan kaya raya satu keluarga, kamu hanya di kenyangkan dengan harapan dan air liur, lepas itu sama sama masuk neraka. Mereka tidak apalah sudah senang di dunia. Kamu di dunia hidup susah macam di  neraka di akhirat benar benar minum darah dan nanah panas. Puii, bodoh!


Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dilaporkan telah membuka fail siasatan terhadap Dato’ Sri Ramlan Harun Ketua Setiausaha Kementerian Kemajuan Desa dan Wilayah (KKDW) paling korup serta beberapa pemimpin UMNO seperti Datuk Mohd Rafi Ali Hassan Ketua Bahagian UMNO Labuan yang Lembaga Pengarah Maracorp/Giat Mara (Orang kanan Bung Moktar), Datuk Jamal Nerubi (Setiausaha Politik TPM/ KB UMNO Papar) dan Datuk Razlan Rafi (Setiausaha Politik Menteri KKDW/KB UMNO Seputeh) berhubung projek lebih RM2 bilion yang didedahkan oleh portal Sabahbigmouth.

Sumber Sabahbigmouth

Tinggalkan komen

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Blog di WordPress.com.

Atas ↑