Mayat Seorang Wanita Dijumpai Di Hadapan Sk Simunul Semporna (video)

Mayat seorang perempuan dijumpai oleh ramai di hadapan Sekolah SK Simunul atau di tepi jalan Kampung Batu, Semporna tadi pagi.

Insiden yang sangat sangat menyayat hati. Rupanya wujud lagi kejahatan seperti ini walaupun berada di tahun 2022.

Pertanyaannya dalam tahun ini berapa sudah insiden pembunuhan terjadi di Semporna?

Saya bertanya begitu sebab berdasarkan gambar mayat dan keadaan sekeliling, seolah-olah pembunuhan boleh berlaku dimana mana akibat tidak ada apa yang perlu ditakutkan.

Mayat di jumpai di tepi jalan di hadapan sekolah dan tepi jalan itu menjadi laluan kereta dan laluan pejalan kaki. Bukan alang alang macam di Mexico.

Mungkin kah mayat itu di isi ke dalam guni sebelum di buang ke sana atau kah pembunuhan memang berlaku di sana ? hanya Allah yang tahu.

2 thoughts on “Mayat Seorang Wanita Dijumpai Di Hadapan Sk Simunul Semporna (video)

Add yours

  1. mmg btul dgigit anjing tp punca dia kena mkn anjing tu dlm keadaan apa, xkan masi bernyawa, klu bernyawa msti anjing gonggong tu si mati, pastu msti si mati beteriak mnta tlg. alasan nya dsini bnda tu mcm mn logik pakaian pmpuan tu smpai hilang yg pasti serpihan baju” yg koyak ada dlm kjadian ka tidak ?

    Like

  2. I saw on the news, serangan anjing liar. But macam suspicious la serangan anjing liar can cause a person meninggal dunia sampai macam tu.

    Like

Tinggalkan komen

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Blog di WordPress.com.

Atas ↑