Puad Zarkashi Kantoi Berdusta Oleh Annuar Musa

Admin sudah cakap pemimpin UMNO seperti Puad Zarkashi itu selayaknya diangkat sahaja sebagai ketua Cybertrooper UMNO sebab itu memang levelnya.

Malam tadi kantoi tolol hari ini dia buat lagi.

Selain kekantoian yang baru dia hadapi sebentar tadi. Ada satu dua tulisan sebelum ini yang membuktikan dia tidak lagi layak diangkat sebagai pemimpin dan apa yang dia lakukan sekarang iaitu menganjing Perikatan Nasional hanyalah alasan sehinggalah dia ditawarkan ke jawatan tertentu dalam kerajaan selepas itu dia binasakan seperti agensi JASA sebelum ini. Itu saja level pemimpin mangkuk ni.

https://jalinluin.com/2020/10/19/puad-zarkashi-biri-biri-menjadi-singa/

Semalam admin ada rujuk tulisan terbarunya yang antara lain berbunyi begini.

Kalau kononnya ada kejujuran politik sudah tentu Menteri-Menteri UMNO tidak dibelasah dalam Zoom Cabinet Meeting Rabu lalu.

Buktinya ada di link ini, klik lah.

https://jalinluin.com/2020/11/01/kejujuran-politik-apa-lagi-puad-zarkashi/

Namun terbukti tuduhan Puad Zarkashi itu hanyalah fitnah semata-mata, bilamana Annuar Musa selaku Menteri yang terlibat menafikannya sebagai berkata di tweetnya Ini karut sangat tidak benar.

Mana mau letakkan muka Puad Zarkashi. Shame on you lah!

5 thoughts on “Puad Zarkashi Kantoi Berdusta Oleh Annuar Musa

Add yours

  1. Aku lihat Mamat Jawa nie tak ubah seperti anjing menyalak bukit. Salak jer yg kuat sampai bercawat ekor – tapi bukit tak runtuh pun. Sesekali kena tempurung nyor kat kepala dipelekong orang, kerana tak tahan dengan bisingnya.

    Hanya aku nak pesan pada dia nie …. cukup2 ler menyalaknya. Anak cucu pun dah malu dan meluat dgn cara penulisan kamu tu….

    Liked by 2 people

  2. Puad Zarkasi??? Hahaha..!!. Dia ni layak masuk maharaja lawak mega saja. X layak langsung jd ahli politik sbb dia suka pecahbelahkan perpaduan rakyat. Ideanya idea kartun. Tahap pemikirannya amat dangkal. Klu diberi jwtn dlm kerajaan barulah dia berhenti menyalak. Sama spt lokman nor adam. Dua makhluk bingai ni boleh merosakkan umno dan perpaduan rakyat .

    Liked by 2 people

  3. Mamat sorang ni asyik menyalak macam anjing lekat tulang aje sakat kalah PRU dlu.
    Kononnya aku lah yang terbaik tapi idea ya hampeh…
    Siapa Puad zarkazi ni.. Loyer, majistret..???

    Liked by 2 people

Tinggalkan komen

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Blog di WordPress.com.

Atas ↑